Aktuálně

Archiv aktualit

 

Zápisy proběhnou v týdnu od 21. – 25.6.2021 14,00 – 18,00 hodin.

Forma zápisu žáků bude upřesněna dle aktuálních vládních nařízeních. Již nyní můžete vyplnit online přihlášku ke studiu – dostupná na webových stránkách ZUŠ.

Novinky ve výuce: hra na ukulele, kytara v populární hudbě a fitdance.

ELEKTRONICKÁ PŘIHLÁŠKA

ZUŠ Chodov

Hudební obor

Téma: Rytmizace a melodizace říkadla.
Úkol:

  1. Shlédnout výukové video.
  2. Notovníček strana 47-říkadlo- rytmizovat a poté melodizovat (ozvučná dřívka, zvonkohra)

Hudební obor

Téma:  Béčková řada
Úkol:

  1. shlédnout výukové video
  2. pracovní sešit - zadání ve videu

Hudební obor

Základní umělecká škola Chodov ve spolupráci s KASSEM a TV Studiem Chodov

zve na virtuální

Žákovský koncert ke "Dni matek"

Neděle 9.5.2021 od 14,00 hodin

Koncert bude vysílán na youtube TV studio Kass, FB ZUŠ a od 11.5.2021 také na chodovské kabelové televizi

Pozvánka ke stažení

Hudební obor

PHV

Téma: Procvičování not c1-g1
Úkol: notovníček str. 48-spojit balónky se správnou notou.

Balónky

HN-1.ročník
Téma: Rozbor písně
Úkol: doplnit odpovědi na otázky k písni " Bude zima, bude mráz" - viz. příloha

otázky k písni

Hudební obor

Pro PVO + 1. a 2.ročník (1.+2.+3.třída ZŠ)

Kniha čar a kouzel

Blíží se svátek čarodějnic. Vás ale nebude čekat kresba čarodějnice. Vaším úkolem bude vytvořit část z knihy, kterou čarodějnice používá. Knihy, kde má zapsaná různá kouzla, čáry a lektvary.

Měkký papír (velikost A4 – kancelářský nebo z velkého sešitu bez linek...) přelož na půl – vznikne ti „část knihy“ o čtyřech stranách. Na každou stránku vymysli a napiš nějaké kouzlo nebo lektvar a doplň jej obrázkem (co vyčaruješ? z čeho je lektvar?...) Na psaní používej černou pastelku, obrázek vybarvuj. Samozřejmě si můžeš vymyslet i tajné písmo a různé znaky (takže kouzlo bude umět přečíst jen čarodějnice). Nakonec, protože je kniha určitě často používaná, papír trošku (!) pomuchlej a ušpiň.

Jednotlivé listy i od tvých ostatních spolužáků pak sešijeme dohromady v jednu tajemnou Knihu čar a kouzel.

Formát A4, pastelky.

Vyfocené práce posílejte na email: exner@zus-chodov.cz

Výtvarný obor

Téma: Kreslíme notu G1
úkol:

  1. Shlédnout výukové video
  2. Notovníček str.45,46 

Hudební obor

Téma : Určování tóniny u písně.
Úkol:

  1. Shlédnout  výukové video
  2. Pracovní sešit str.40-vypracovat

Hudební obor

Hudební obor

Od pondělí 12. 4. je povolená individuální výuka v režimu

1:1 (vyučující: žák) a individuální konzultace v ostatních studijních zaměřeních za následujících podmínek:

  1. Individuální výuka probíhá dle řádně stanoveného rozvrhu hodin.
  2. Žáci ZUŠ nebudou zde testováni.
  3. Žáci používají ochranné pomůcky ( rouška nebo respirátor) vždy ve společných prostorách a při výuce s výjimkou studijních zaměření, kde není možné mít zakrytá ústa (zpěv, dechové nástroje, individuální konzultace v TO).
  4. Žáci si po příchodu do budovy umyjí ruce a vydesinfikují. Desinfekce jsou rozmístěné ve vestibulu, na WC, ve třídách.
  5. Po ukončení výuky žák neprodleně opustí budovu.
  6. Veškeré individuální konzultace pro žáky kolektivních předmětů si domlouvejte přímo s vyučujícím, bude Vám k dispozici v předem domluveném čase.
  7. V zájmu ochrany zdraví neposílejte do ZUŠ žáky s příznaky jakéhokoliv onemocnění.

Těšíme se na Vás......... Jitka Kaprová, ředitelka ZUŠ Chodov

ZUŠ Chodov

Netrpělivě očekáváme oficiální dokument z MŠMT ohledně znovuotevření výuky v Základní umělecké škole.

Dobrá zpráva je, že individuální výuka v ZUŠ (1:1) a možnost individuální konzultace v kolektivních oborech byla zařazena do 1. fáze otevírání škol.

Zatím ovšem nevíme, za jakých podmínek (režimová opatření) se s Vámi budeme opět potkávat. Proto sledujte naši stránku, budu Vás o novinkách neprodleně informovat.

Jitka Kaprová, ředitelka ZUŠ

ZUŠ Chodov

Pro PVO + 1. a 2.ročník (1.+2.+3.třída ZŠ)

Kdo se to klube?

Z vajíčka se nemusí vyklubat jen kuřátko. Přemýšlejte... co (kdo) jiný se může vyklubat? Nejsou to jen ptáci (ať malí jako vrabčáci a sýkorky nebo veliký jako čápi a pštrosi), ale i plazi – ještěrky, krokodýlové, želvy, hadi... (dinosauři?). A co třeba hmyzí „vajíčka“ (například pavoučí) nebo některých ryb? Máte spoustu možností.

Připravte si kreslící karton (čtvrtku) formát A3 rozdělenou křížem na čtyři stejné obdelníky. Namalujte čtyři barevné obrázky jak zvířátko ve vajíčku roste, klube se z něj a co z něho nakonec vyrostlo. Záleží na vybraném zvířátku, jestli budete malovat na šířku nebo na výšku. Těším se na vaše nápady a obrázky.

Barevně (voskovky, pastelky), formát A3.

Vyfocené práce posílejte na email: exner@zus-chodov.cz

Výtvarný obor

Téma: Stupnice D dur
úkol: Pracovní sešit str. 38- doplnit celou stranu.

Hudební obor

Téma: Hrajeme podle not
úkol: Minulý týden jsme se naučili zpívat písničku Lítala si vlaštověnka, nyní se ji naučíme hrát na zvonkohru. 
(Notovníček str. 39- notový zápis písně.)

Hudební obor

Hudební obor

Téma: Stupnice Gdur
 úkol:

  1. Shlédnout výukové video.
  2. Pracovní sešit str. 37-vypracovat celou stranu.

Hudební obor

Téma: nácvik písně "Lítala si vlaštověnka"
úkol:

  1. podle videonahrávky se naučíme písničku , text najdeme v notovníčku str. 39.
  2. zpíváme písničku s klavírním doprovodem. (viz. příloha)

Hudební obor

Pro PVO + 1. a 2.ročník (1.+2.+3.třída ZŠ)

Ostrov

Úkol, který vás teď čeká je zase trochu náročnější, proto na něj budete mít více času. Téma je OSTROV. A bude záležet úplně na vás, jakým způsobem ho zpracujete. Tentokrát ho nebudete kreslit ani malovat, ale stavět. Můžete stavět doma nebo venku (pokud to počasí dovolí) z přírodnin-kamínků, klacíků, větviček... Můžete stavět doma ze stavebnice. Můžete vystřihovat z papíru a přilepovat na karton z krabice (jako „divadlo“). Samozřejmě můžete materiály kombinovat.Rozmyslete si, co to bude za ostrov – pirátský ostrov, kouzelný ostrov, zvířecí ostrov, ostrov s domorodci a jejich chatrčemi... a podobně.

Moře kolem ostrova vytvořte třeba z modrého igelitového pytle (popřípadě ho na fotce mohu „doplnit“ obrázkem skutečného moře).

Už teď se těším na vaše výtvory.

Vyfocené práce posílejte na email: exner@zus-chodov.cz

Výtvarný obor

SZUS CHODOV21032210460

Hudební obor

Hudební obor

Téma: Hudební kvíz - noty s posuvkami
úkol:

  1. v hudebním kvízu zakroužkujeme správnou odpověď. (nemáte-li možnost si vytisknout, stačí zaslat jen odpovědi - např. 1b) 
  2. hudební písanka - str. 23 - psaní odrážky (celou stránku.)

noty -posuvky

Hudební obor

Téma : Vítáme jaro
 úkol:

  1. poslechneme si písničku https://youtu.be/…K9o
  2. rytmus písně nejprve vytleskáme (použijeme ozvučná dřívka) a pak se naučíme zpívat. (text viz. příloha)
  3. písničku nakreslíme - není podmínkou

píseň

Hudební obor

Hudební obor

Hudební nauka-1.ročník

Téma: dynamika
úkol:

  1. shlédnout výukové video
  2. dynamika v hudbě   https://youtu.be/lUYEvCly8Fo
  3. prac. sešit str. 45- seřadit dynamické značky

Hudební obor

Téma : procvičování not
úkol: 

  1. výukové video- notovníček str. 36,37-doplnit
  2. rytmizace ( za použití ozvučných dřívek vyťukat rytmus dle videa-    https://youtu.be/FXE4c07gWA0

Hudební obor

Hudební obor

Pro PVO + 1. a 2.ročník (1.+2.+3.třída ZŠ)

Hračkové zátiší

Protože se teď nemůžeme vidět, bude další úkol vycházet z toho, co máte doma a z pomůcek, které jsme si již rozdali.

Sestavte si zátiší z hraček, které máte rádi (panenky s domečkem, autíčka na dráze, plyšáka na posteli nebo na židli, stavba ze stavebnice..). Záleží na vás.

Až si zátiší postavíte, posaďte se před něj a nejdříve si ho pořádně prohlédněte. Teprve potom si vezměte papír a voskovky (nebo pastelky) a namalujte to, co vidíte. Tak jak to vidíte. Použijte celou plochu papíru – co největší (připomínám – neobtahujte obrysy černou ani jinou barvou). Těším se na vaše obrázky.

Vyfocené práce můžete posílat na email: exner@zus-chodov.cz

Výtvarný obor

PHV - přípraváčci
Téma: psaní not d1, e1
úkol: notovníček

  • str.31- nakreslit notu d1 - leží pod první linkou (zapamatovat si)
  • str. 33- nakreslit notu e1 - leží na první lince, tzn. je na linku navléknutá ,jako korálek na šňůrce              

"Halí, belí" - hrajeme písničku podle naučených not na zvonkohru - viz. příloha (pod textem nápověda, které budeme hrát destičky-barevné  značky).

Hudební nauka - 1.ročník  
Téma: Psaní a poznávání not s posuvkami.
úkol: hudební písanka

  • str. 22-nácvik psaní béčka
  • str. 25- doplnit k notám křížky a ke křížkům noty - pojmenovat noty (zapsat dolů na linku).
  • str. 26- doplnit k notám béčka a k béčkům noty - pojmenovat noty.

halí belí

noty s posuvkami

Hudební obor

Hudební obor

Pro PVO + 1. a 2.ročník (1.+2.+3.třída ZŠ)

Pohyblivá postava

Úkol, který vás teď čeká, bude trochu pracnější, ale o to zajímavější (a zase trochu jiný) – alespoň myslím. Budete muset poprosit i rodiče, aby vám trochu pomohli (za což prosím i já), ale protože příští týden jsou prázdniny, budete mít dostatek času.

Podle návodu nakreslíte na silnější karton postavu, která bude rozdělena na pět částí – hlava s tělem a zvlášť ruce a nohy (výběr toho, co to bude za postavu, záleží na vás- šašek, rytíř, pirátka, upír, král, nebo někdo úplně jiný. Jen se omlouvám dívkám – bohužel, tentokrát nikoho v šatech nebo sukni, i dívčí postava musí být „s nohama“). Snažte se nakreslit stejně dlouhé a široké ruce, to samé platí pro nohy s botama (jen obojí udělejte trošku delší – část bude schovaná za tělem). Vše vybarvujte, zdobte a dokreslete voskovými pastely a potom vystřihněte.

Nakonec připevněte ruce a nohy k tělu kovovými patentkami a podle návodu přivažte tenký provázek (silnou nit – režnou). Na konec provázku přivažte korálek (knoflík), aby se mohlo za provázek dobře zatahat.

Vyfocené práce můžete posílat na email: exner@zus-chodov.cz

Pohyblivá postava01Pohyblivá postava02

Výtvarný obor

Téma : Křížková řada - výukové video
úkol: pracovní sešit str. 36 naučit zpaměti říkadlo a spojit noty s mráčky.
Bonus: rytmizace/ vytleskat rytmus not/ dle znějící hudby

Hudební obor

Téma: Hudební abeceda v notové osnově. 
Úkolem bude shlédnout výukové video  (v notovníčku na straně 29 nakreslit notu c1 a rytmicky zahrát na zvonkohru).
Bonus.: V minulém videu zazněla písnička Vyletěla holubička ze skály (zvonkohra) - zkuste si ji přípraváčci zahrát na zvonkohru.

Hudební obor

Na královském dvoře

Než se piráti stali piráty (= loupili jen pro sebe), nazývali se BUKANÝŘI, KORZÁŘI nebo KAPEŘI, podle toho, pro jakého krále (jaké země) přepadali lodě. A nás teď bude zajímat právě ten král. Takže – namalujte (nakreslete) krále s královnou na trůnu, v nějakém vyzdobeném sále. Protože díky přepadáním lodí bohatli, měl by být i královský sál bohatě vybavený a ozdobený (obrazy, truhlice, závěsy kolem okna, stoly s nádobím, svícny...). Samozřejmě tam můžou být i sluhové, služky, stráže, pirát s pokladem... nebo šašek.

Podívejte se na obrázky. Nezapoměňte – neobtahujte (ani postavy, ani předměty).

Barevný obrázek A4.

Vyfocené práce můžete posílat na email: exner@zus-chodov.cz

Výtvarný obor

Akvárium

Akvárium plné ryb, rostlinek bude náš další úkol. První část připravíte doma, druhou část dokončíme (až budeme moci být) ve škole společně. Doma připravíte rybky (ve škole potom akvárium).

Na různě veliké kartičky (maximálně 10x6 cm) nakreslete přes celý formát rybky (4-6, na každý papírek jednu). Vybarvěte je a vystřihněte. Potom vybarvíte rybku i z druhé strany.

Podívejte se nejdříve na obrázky, jak různě barevné jsou rybky, jaké mají různé tvary těla nebo ploutví.

Protože jsme si rozdali na minulý úkol fixy, použijte je.

Vyfocené práce můžete posílat na email: exner@zus-chodov.cz

Výtvarný obor

Hudební obor

Téma: Hudební abeceda

úkol:

  1. shlédnout výukové video
  2. notovníček strana 26.27- doplnit do vagónků hudební abecedu a vybarvit dle barev na zvonkohře.

Hudební obor

Téma: Posuvky

úkol:

  1. shlédnout výukové video
  2. hudební písanka strana 20- nácvik psaní křížku, do notové osnovy doplnit  křížky do linek a mezer odshora dolů.

Hudební obor

Hudební obor

Téma:  Tvoření taktu , čtyřčtvrťový takt.
Úkol:

  1. shlédnout výukové video
  2. notovníček strana 25-doplnit chybějící noty do balónků

Hudební obor

Téma: Půltón, celý tón
Úkol:

  1. shlédnout výukové video
  2. pracovní sešit strana 34- vypracovat celou stránku ( stupnice C dur, vyznačit půltóny a vytvořit trojzvuk).

Hudební obor

Pro MŠ

Moje zimní radovánky

Letošní zimu je opravdu hodně sněhu. Takže se venku může užít spousta zábavy. Jak si užíváš ty? Stavíš sněhuláka? Jezdíš na něčem z kopce? Koulujete se? Nebo něco jiného? Nakresli své zimní venkovní radovánky a s kým sis je užíval. Kde jste byli? Co bylo okolo vás? A byl tam ještě někdo? Nezapomeň, že byste měli být pořádně oblečeni (čepice, teplé boty, rukavice...).

Kresba bílou pastelkou na černý papír, formát A4.

Vyfocené práce můžete posílat na email: exner@zus-chodov.cz

 

Pro PVO + 1.ročník + 2.ročník (1.+2.+3.třída ZŠ)

Masopust

Víš co je masopust? Je to vlastně maškarní karneval (průvod), který má opravdu dlooouhou tradici. Je to období od Tří králů (6.1.) a končí od poloviny února do počátku března (záleží na datumu Velikonoc). Masopustní zvyky mají původ v slovanských (to znamená hóóódně starých) oslavách konce zimy. Masopustní průvod obvykle tvoří masky kobyly, turka, slaměného strašáka, kominíka, kramáře, drába, medvěda... Samozřejmě, že dnes se používají i jiné masky (možná jste viděli takový průvod i v Chodově). Podívej se na internetu na obrázky, nebo na videoklip.

Váš úkol je nakreslit masopustní průvod (4 – 5 velkých postav/maškar) + okolí a pozadí.

Formát A4 na šířku, fixy.

Vyfocené práce můžete posílat na email: exner@zus-chodov.cz

Výtvarný obor

Hudební obor

školní rok se nám přehoupnul do druhého pololetí a většina z nás už pociťuje nejistotu, nervozitu, jak to bude s výukou v druhém pololetí.
Výuka na naší ZUŠ  probíhá u naprosté většiny žáků  srovnatelně jako na ZŠ – někde lépe někde hůře a jakákoliv sebekvalitnější distanční výuka nenahradí osobní setkání a výuku naživo.
Jistě Vás zajímá otázka, jak je to tedy s placením za druhé pololetí....
Ačkoliv jsem chtěla na 2.pololetí snížit školné( a Rada města byla mému návrhu velmi nakloněna, chápala moje důvody mezi něž patří například špatná ekonomická situace mnohých rodin, zamezení odlivu žáků), školné v průběhu roku snížit nemůžu. Porušila bych tím Vyhlášku o základním uměleckém vzdělávání a právní výklad Asociace ZUŠ.

Velice se všichni těšíme, až budeme moci opět uspořádat živý koncert, výstavu, taneční a divadelní představení a máme spousty nápadů, co bychom chtěli s žáky realizovat.
S ohledem na výše uvedené skutečnosti jsem alespoň prodloužila splatnost úhrady školného na  druhé pololetí.

Děkuji Vám za podporu a pochopení.

Jitka Kaprová, ředitelka ZUŠ Chodov

ZUŠ Chodov

Téma: Zápis not do notové osnovy.
Milí žáci, úkolem tohoto týdne je opakování not, které jsme se naučili v 1. pololetí.
Pracovní sešit strana 33-doplňte pouze noty do notové osnovy.

Hudební obor

Téma: poznáváme noty
Milí přípraváčci, naučili jsme se říkanky na  celou, půlovou a čtvrťovou notu, naučili jsme se jak je zapisujeme do notové osnovy. V notovníčku na straně 21 jsou kytičky, které dle zadání správně vybarvíme.

Hudební obor

Hudební obor

Téma: Trojzvuk- shlédnout výukové video ( viz. příloha)
Pracovní sešit str. 25- v písni " Ovčáci , čtveráci " červeně vyznačit dva vzestupné trojzvuky a doplnit taktové čáry.
str. 26- v písni "V zahradě" barevně vyznačit sestupné trojzvuky.

Hudební obor

Téma: Učíme se čtvrťovou notu - notovníček strana 18 - naučit a rytmizovat ( vyťukat) říkanku. Strana 19-nakreslit do linky a mezery notu.

čtvrťová nota

Hudební obor

Pro MŠ

Ptáčci u krmítka

Je zima, dokonce napadl i sníh. A ptáci si nemůžou hledat potravu na zemi. Proto jim lidé staví krmítka a do nich jim sypou různá semínka. A různí ptáčci (větší – kosi, sojky, straky a menší – sýkorky, pěnkavy, vrabčáci...) se slétávají na a ke krmítku. A zobou, nebo čekají na stříšce krmítka (nebo na větvi, když je krmítko na stromě).
Když budete někde venku na procházce, podívej se, jak různě krmítka vypadají. Nakresli veliké krmítko s ptáčky (3 – 4, podle velikosti).
Formát A4, pastelky (fixy, voskovky...).

Vyfocené práce můžete posílat na email: exner@zus-chodov.cz

Pro PVO + 1.ročník + 2.ročník (1.+2.+3.třída ZŠ) – p.uč.M.Exner

PEXESO

Hru PEXESO určitě znáte. Váš úkol bude vytvořit 3 dvojice obrázků, abychom si mohli, až se sejdeme ve škole, vaše PEXESO společně zahrát.
Takže: vystřihněte ze čtvrtky 6 malých kartiček (8cm x 8cm – s tím vám pomůžou rodiče, když je poprosíte) a nakreslete 3 dvojice stejných obrázků. Téma je to naše letošní hlavní – o mořích a oceánech (to znamená, že můžete kreslit majáky, ostrovy, lodě, námořníky, piráty, ryby (a jiné mořské živočichy), vraky, potápěče, mořské panny... a podobně). Druhou stranu kartičky nechte vždy prázdnou, já jí všem přebarvím stejnou barvou, aby se nedalo švindlovat :) . Už se těším, až si ho budeme smět zahrát společně v naší třídě.
Výtvarné potřeby: čtvrtka A4, pastelky (+ tužka, pravítko, nůžky).

Vyfocené práce můžete posílat na email: exner@zus-chodov.cz

 

Výtvarný obor

Hudební obor

PHV-pro přípraváčky, 17.1.-24.1.2021
Téma: Zima - zimní ukolébavka
učíme se písničku, zahrajeme si ji na zvonkohru a vytvoříme rytmický doprovod k písni.(viz. příloha, klavírní nahrávka)             

HN-1.ročník 17.1.-24.1.2021
Téma- Procvičujeme stupnici C dur
pracovní sešit strana 24- vypracovat celou stránku ( viz. příloha)

zimní ukolébavka

Stupnice C dur

Hudební obor

Pro MŠ

Zimní vládce (vládkyně)

Jak asi vypadá ten (ta), který vládne zimě, mrazu a sněhu. Je hodný nebo zlý? Jak se obléká? Kde bydlí? Má nějaké přátele, nebo pomocníky? Nebo nějaké zvířátko?
Zkus si ho (jí) představit a potom ho (jí) namaluj. Možná i vymyslíš jméno.

Vyfocené práce můžete posílat na email: exner@zus-chodov.cz

Pro PVO + 1.ročník (1.+2.třída ZŠ)

Eskymáci

V arktických částech Grónska, Kanady a Aljašky žijí původní obyvatelé, kterým říkáme Eskymáci. Arktida je název pro polární oblast okolo severního pólu. Je to území ledovců a věčně zmrzlé půdy. Je tam vážně zima, až mínus 40 stupňů, takže tam nežije moc zvířat. Nejznámější jsou lední medvědi, polární lišky, polární vlci nebo polární zajíci. Ve vodách žijí například velryby, tuleni, lachtani nebo mroži (pozor - tučňáci žijí na opačné straně zeměkoule).
Podívej se na obrázky Eskymáků – jak jsou oblečení, v čem bydlí, jak loví ryby (a velryby)? Mají nějaká „domácí“ zvířata? Jak to asi vypadá v iglů?
Kresba tužkou. Využívej různý tlak na tužku – odstíny šedé /samozřejmě nevybarvuj všechno – sníh je bílý/ :)

Vyfocené práce můžete posílat na email: exner@zus-chodov.cz

Pro 2.ročník (3.třída ZŠ)

Musherství

Víš, co je MUSHERSTVÍ (mašérství)? Jsou to závody psích spřežení, kde dva nebo více psů v postrojích tahají speciální saně, na kterých stojí „mašér“. Ano, nejvíce jsou v severní části Země, kde je dlouho (nebo stále) zima a sníh. Ale i u nás v Česku jsou tyto závody. Najdi si obrázky nebo videa, podívej se, která plemena psů jsou používány, jak jsou zapřaženi, jak vypadají saně. Všimni si, že „mašér“ na saních stojí.
Kresba tužkou. Využívej různý tlak na tužku – odstíny šedé /samozřejmě nevybarvuj všechno – sníh je bílý/ :)

Vyfocené práce můžete posílat na email: exner@zus-chodov.cz

Výtvarný obor

Milí žáci, tento týden máte od nás k dispozici krátká naučná videa.

Touto formou budeme zatím pokračovat i nadále.

Jen informace ohledně učebnic. Poprosím ty z vás, kteří ještě nemají stále učebnice aby za mnou přišli 18.1. v pondělí odpoledne, ideálně od tří hodin do pěti. Před tím, než se zastavíte mi dejte prostřednictvím emailu nebo telefonu vědět, ať si mohu učebnice na vás nachystat.

Zdravím a přeji pěkný týden!

Hudební obor

Pracovní sešit strana 19: rozlišení 2/4 a 3/4 taktu (po vyplnění vyjde dole tajenka)

Rozlišení taktů

Hudební obor

Téma: učíme se písničku – Zimní ukolébavka  https://www.youtube.com/watch?=sLAYZTjI-ak

 

Hudební obor

Pro MŠ

Zimní sportování

Jak se dá sportovat v zimě? Na čem se jezdí po zasněženém kopci? A jak se sportuje na ledě? Jaké musí mít sportovec (závodník) oblečení nebo ochrany? Namaluj, jak se dá v zimě sportovat (závodit) a co je okolo něj.
Barevný obrázek.

Vyfocené práce můžete posílat na email: exner@zus-chodov.cz 

 

Pro PVO + 1. a 2.ročník (1.+2.+3.třída ZŠ)

Zimní sportovec

Jaké jsou zimní sporty – některé jsou venku a některé v halách (na stadionech)? A jsou sportovci (závodníci) různých sportů stejně oblečení? Jaké mají ochranné součásti obleku? Podívej se na obrázky v časopise, knize, v počítači. Podívej se na závody nebo zápasy v televizi, na Youtube. Všimni si, jak se pohybují, jak stojí (nebo jsou přikrčení). Neobkresluj, pokus se malovat z paměti nejen sportovce (závodníka), ale i kde je (co, nebo kdo je okolo něj?).
Barevný obrázek.

Vyfocené práce můžete posílat na email: exner@zus-chodov.cz

Výtvarný obor

Milí žáci, opět se bohužel nacházíme v distančním režimu , což pro nás znamená návrat k samostatné práci. V uplynulé době jste byli zvyklí na spolupráci formou zadávání cvičení vždy jednou týdně. Toto pravidlo si zachováme, ale přece jen drobné úpravy budou.

Nyní ode mě dostanete naposledy pouze úkoly k vypracování a následující týden už můžete očekávat krátká videa. Tato výuková videa budou rozdělena jednotlivě po každém ročníku zvlášť. Součástí každého videa bude výklad jednotlivé látky a následně procvičování a domácí úkol, který bude výrazně kratší než doposud .

Dál bych chtěla upozornit všechny žáky, kteří ještě stále nemají učebnice odpovídající jejich současnému ročníku , aby se pro ně zastavili o pondělcích v době od 14:35 do 17:35, kdy se nacházím osobně ve škole. V případě dotazů mi pište na mail .

Cena učebnic je :70 Kč -(2. , 3. , 4.roč.) a 90 Kč - ( 5. roč.).

2. ROČNÍK:

  • zopakuje si ústně názvy křížků a béček délky not a pomlky
  • pošle jako DÚ : krátké video, jak recitujete křížkovou a béčkovou básničku

3.ROČNÍK:

  • zopakuje si co to je stupnice, půltóny v durových stupnicích, tónický kvintakord, předznamenání u durových stupnic
  • do čtyř křížků,  pošle jako DÚ rozbor stupnice D Dur

4.ROČNÍK:

  • zopakuje si ústně názvy intervalů a jejich dělení, vyzkouší si jednotlivé nápěvy na dané intervaly( např. : velká sekunda - Vyletěla holubička , velká tercie- Ovčáci, čtveráci
  • atd.: pošle jako DÚ : č.1. - od  G , v.2. -od D , v.3. -od A , č.4 -od F , č.5. -od H , v.6. -od E , v.7. od - C  a č.8. od As

5.ROČNÍK:

  • zopakuje si všechny durové stupnice s křížky a s béčky , důležitá jsou hlavně předznamenání jednotlivých stupnic.
  • pošle jako DÚ : tónické kvintakordy k těmto stupnicím : A , G , B , Des , H , Cis (Dur) a také :  b  , e , g , fis(moll)
Hudební obor

Pracovní sešit strana 20:

  • naučit se noty v malé oktávě- h,a,g ( vlevo).
  • doplnit na stejné straně obě cvičení (  opakování not, včetně nových v malé oktávě)

 Pracovní sešit strana 21:

  • vytleskat rytmus ( 4/4 takt trvá na čtyři doby)
  • dole doplnit taktové čáry.

(v případě nejasností s vypracováním úkolů lze využít individuální konzultace v době HN -telefonicky)

noty h,a,g

čtyřčtvrťový takt

Hudební obor

(zasláno výukové video přes whatssApp)

 Notovníček:

  • strana 14 - naučit říkadlo zpaměti- nota celá, vytleskat
  • strana 15 - nakreslit notu celou do linky a mezery
  • strana 16 - nota půlová- zpaměti a vytleskat
  • strana 17 - nakreslit půlové noty
Hudební obor

Od pondělí 4.ledna 2021 probíhá výuka v ZUŠ pouze distančním způsobem. Organizaci a způsob výuky zajistí vyučující pedagog.

ZUŠ Chodov

SZUS CHODOV20121613420

Hudební obor

21. a 22. prosinec 2020 budou pro ZŠ, SŠ, konzervatoře, VOŠ a ZUŠ vyhlášeny jako dny boje proti covidu. O tyto dva dny se tedy prodlouží volno, které souvisí s vánočními svátky. Rodiče budou po tyto dva dny moci čerpat ošetřovné.

ZUŠ Chodov

Od pondělí 7.12. 2020 se ve školství přesouvá systém PES do stupně 3.
Co to pro výuku v ZUŠ znamená?
Je umožněná prezenční výuka ve skupině do 10 osob ve třídě - (tzn. 1 pedagog+9 žáků). U vícečetných skupin zajistí rozdělení žáků příslušný vyučující a tuto informaci sdělí zákonným zástupcům, v jakém režimu bude výuka v následujícím období probíhat.

ZUŠ Chodov

Přijměte pozvání na výstavu výtvarného oboru ZUŠ a na adventní koncerty.

Ani v době distanční výuky nezahálíme....Tak jako restaurace mají svá výdejní okénka, my si Vám dovolujeme nabídnout trochu kultury " z výdejního okénka" chodovské zušky. Děkujeme Kassu za technickou výpomoc.

Snad Vám alespoň trochu zpříjemníme vánoční čas.....

adventni koncertyvystava zuš

ZUŠ Chodov

Od středy 25.11. je povolena výuka 1:1 (1 žák / 1 učitel) a individuální konzultace s vyučujícím za přítomnosti žáka a jednoho zákonného zástupce. 
Časový rozvrh individuálních konzultací je v kompetenci příslušného vyučujícího. Lze využít ve všech uměleckých oborech.

J. Kaprová, ředitelka ZUŠ

ZUŠ Chodov

Téma. melodie nahoru a dolů
úkol- zazpíváme si písničku, rukou vyjádříme pohyb melodie nahoru a dolů, zahrajeme (dle barev) na zvonkohru.
sedí liška

Hudební obor

Téma : Jak dělíme oktávy

úkol č. 1 - výukové video https://youtu.be/XLZLETHYRL4
úkol č. 2-   vylušti jména viz. příloha vylušti jména

Hudební obor

Výtvarný obor

Milí žáci,

toto je zadání pro HN na období 16.11 - 20.11. 2020.
Každý žák si podle ročníku vypracuje zadání ve svém pracovním sešitu a vypracované úkoly zašle formou fotografie či scanu na moji emailovou adresu: severova@zus-chodov.cz nejpozději do pátku 20.11.2020.
Pozor,pátý ročník má pouze přepsat zadání do sešitu.

Zdravím a doufám, že se brzy uvidíme!

SZUS CHODOV20111615500

SZUS CHODOV20111615491

SZUS CHODOV20111615490

SZUS CHODOV20111615480

Hudební obor

PHV-   téma: Zima, čas adventní. 

             úkol: učíme se písničku (stačí tři sloky). https://youtu.be/jprHU0taZcg
                       ( děti si na téma písně mohou nakreslit  obrázek-není podmínkou)

HN-1.ročník: Doplňovačka pro zpestření.

doplňovačka

Hudební obor



Sídlo organizace

Základní umělecká škola Chodov, okres Sokolov,
příspěvková organizace

Náměstí ČSM 693, 357 35 Chodov

Facebook

logo

© ZUŠ Chodov 2019 - 2021